Donderdag 13 juni om 14.00 uur zijn we er weer met een reguliere uitzending. Met interessante gasten, een actuele agenda en mededelingen, een column en muziek. Een van de gasten is kunstenaar Kristin Maurer.
Nieuws archief
Cliëntenbelang Amsterdam nieuws archief met paginering (nummering) naar oudere nieuwsberichten. Bewerk dit inhouds block om deze standaardtekst bij te werken. De Pagina Titel staat reeds ingevuld. Deze blocks kunnen zowel verwijderd als bewerkt worden. Cliëntenbelang Amsterdam nieuws archief met paginering (nummering) naar oudere nieuwsberichten. Bewerk dit inhouds block om deze standaardtekst bij te werken. De Pagina Titel staat reeds ingevuld. Deze blocks kunnen zowel verwijderd als bewerkt worden.
Donderdag 6 juni kunt u tussen 14.00 - 16.00 uur luisteren naar een twee uur durende live uitzending van Radio Signaal. We zenden uit vanuit De Hallen Studio's tijdens het jaarevenement van Cliëntenbelang Amsterdam dat als thema 'Sociale Inclusie' heeft. Tijdens de uitzending staan kunst en cultuur en centraal en hoe deze zich verhouden tot zorg en…
Op 8 mei vond er een heus diner plaats met 24 jongeren en even zoveel professionals van organisaties als Arkin, Levvel en GGD Amsterdam. Het diner was een belangrijke stap in het bevorderen van het gesprek tussen jongeren en professionals. We hebben dit diner met andere jongerenorganisaties georganiseerd in het kader van het programma Amsterdam…
Donderdag 30 mei (14.00 uur) is Zohra Bourik te gast. Zij is onderzoeker bij Leyden Academy en verbonden aan het project 'Kunst in de Zorg'. Deze academie doet onderzoek naar ouder worden en vitaliteit. Hiervoor worden allerlei onderzoeksprojecten uitgezet, onder andere in Amsterdam - Oost.
De resultaten van de monitor 'Cliëntervaringen met de acute crisisketen' zijn bekend. De monitor is een meerjarig onderzoek naar veranderingen in de crisisketen en hoe cliënten deze ervaren. Het onderzoek laat zien dat vooral de bejegening van mensen die een psychische crisis hebben meegemaakt veel beter kan. Ons Centrum voor Cliëntervaringen (CvC)…