Lees voor
Clientenbelang op Instagram Clientenbelang op Facebook Clientenbelang op Twitter LinkedIn YouTube

2 juli 2013

Melden problemen digitalisering parkeervergunning

De gemeente Amsterdam heeft besloten om vanaf 1 juli de parkeerhandhaving volledig te digitaliseren. Dit betekent dat alleen nog geparkeerd kan worden door het kenteken in te voeren en het niet meer nodig is om een kaartje achter de ruit neer te leggen. De meeste vergunningen in Amsterdam zijn al digitaal en dmv het kenteken gekoppeld aan het voertuig. Op dit moment is er nog een klein aantal papieren vergunningen in omloop. Deze papieren vergunningen worden ook gedigitaliseerd.

Ons Meldpunt heeft verschillende klachten over het nieuwe beleid ontvangen. Zo heeft niet iedereen toegang tot internet of een Digi-D, waarmee je de vergunning moet aanvragen. Cition Parkeermanagent voert het parkeerbeleid in Amsterdam uit en zoekt samen met Clientenbelang Amsterdam naar praktische oplossingen voor alle knelpunten.

Het Meldpunt hoort daarom graag wat uw ervaringen zijn met de invoering van de digitale parkeervergunning. Heeft u vragen of klachten naar aanleiding van het nieuwe parkeerbeleid? Bent u tevreden of ontevreden over de praktische oplossing die Cition Parkeermanagement biedt? Meld het ons! Via:

Meldpunt Cliëntenbelang Amsterdam
E-mail: meldpunt@clientenbelangamsterdam.nl
Tel.: (020) 57 77 999, bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 14:00 uur.

 

terug naar het nieuws overzicht »

 

Deel dit artikel