Lees voor
Clientenbelang op Instagram Clientenbelang op Facebook Clientenbelang op Twitter LinkedIn YouTube

19 april 2016

Onze verhuizing en bereikbaarheid

Donderdag a.s. verhuizen wij naar ons nieuwe kantoor. Hierdoor zijn ons secretariaat en onze cliëntondersteuners de komende dagen beperkt bereikbaar. Vanaf maandag 25 april zijn we weer gewoon bereikbaar. Leest u in dit artikel wat dit voor u betekent.

  • Woensdag 20 april: ons secretariaat is vanaf 12.00 uur niet meer bereikbaar.
  • Donderdag 21 april en vrijdag 22 april: ons kantoor is gesloten en het secretariaat is niet bereikbaar. Op deze dagen kunt u geen afspraken maken onze cliëntondersteuners; niet bij ons op kantoor en niet bij u thuis.
  • Onze cliëntondersteuners blijven wel telefonisch bereikbaar. Donderdag 21 april kunt u tussen 10.00 - 16.00 uur bellen naar (020) 57 77 999 of mailen naar steuntpunt@clientenbelangamsterdam.nl.
  • Vrijdag 22 april kunt u bellen met Adviespunt Zorgbelang:

Bel 0900 243 70 70 voor vragen over de gezondheidszorg.
Bel 0900 243 81 81 voor vragen over langdurige zorg.
Of bekijk de website: www.adviespuntzorgbelang.nl

Cliëntondersteuners van andere Zorgbelangorganisaties zullen deze vrijdag uw vragen beantwoorden.

  • Maandag 25 april: ons secretariaat is weer bereikbaar op (020) 75 25 100 of via info@clientenbelangamsterdam.nl
  • Maandag 25 april: onze cliëntondersteuners zijn weer gewoon telefonisch bereikbaar. Elke werkdag van 10.00 - 17.00 uur op (020) 5 777 999. Voor vragen over de langdurige zorg (wlz) elke werkdag van 9.00 - 17.00 uur op (020) 5 777 900.

 

terug naar het nieuws overzicht »

 

Deel dit artikel

Klik hier voor de nieuwe locatie van ons kantoor en de bereikbaarheid.

Klein kaartje nieuwe locatie kantoor