Na de vorige enquête in september 2020 hebben we u geïnformeerd over de gevolgen van de eerste lockdown op de hulpverlening voor jongeren. Voor deze enquête hebben we niet alleen gevraagd naar de hulpverlening, maar ook naar de gevolgen van de tweede lockdown voor hun mentale veerkracht.
Nieuws archief
Cliëntenbelang Amsterdam nieuws archief met paginering (nummering) naar oudere nieuwsberichten. Bewerk dit inhouds block om deze standaardtekst bij te werken. De Pagina Titel staat reeds ingevuld. Deze blocks kunnen zowel verwijderd als bewerkt worden. Cliëntenbelang Amsterdam nieuws archief met paginering (nummering) naar oudere nieuwsberichten. Bewerk dit inhouds block om deze standaardtekst bij te werken. De Pagina Titel staat reeds ingevuld. Deze blocks kunnen zowel verwijderd als bewerkt worden.
Dit keer is Arre Zuurmond te gast. Sinds 2013 is hij de Ombudsman Metropool Amsterdam. In 2016 werd Zuurmond uitgeroepen tot Overheidsmanager van het Jaar. De jury prees zijn persoonlijke betrokkenheid en zijn onorthodoxe aanpak. In september neemt hij afscheid als Ombudsman.
Eindelijk kunnen we weer live in de studio onze gasten ontvangen! We trappen af met Deborah Lauria (directeur van Cliëntenbelang Amsterdam) en Nicolette Besemer die tijdens de laatste lintjesregen een Koninklijke onderscheiding heeft gekregen voor al haar vrijwilligerswerk.
Op 11 mei vond de TEDxAmsterdam Salon 'Mannen van Goud' plaats. Dit keer hebben we samengewerkt met De Gouden Mannen, een stichting die de positie wil verbeteren van mannen die in een kwetsbare situatie terecht zijn gekomen.
De gemeente en de Vervoerregio Amsterdam streven ernaar om het Openbaar Vervoer (OV) vóór 2030 toegankelijk te maken. Gezien de huidige knelpunten die maar steeds niet opgelost worden, maken we ons grote zorgen of dit gaat lukken.